Актуальні Вакансії

Зростаючи та розвиваючись, наша команда постійно розширює коло своїх інтересів, поповнює список постійних клієнтів та відкриває все нові можливості для професійного зростання своїх співробітників. На сьогодні, список вакансій представлений такими позиціями:

  • Web-Designer

    Наш кандидат:

    • володіє основами графічного дизайну та типографіки;
    • впевнено користується графічними редакторами Adobe Illustrator, Adobe Photoshop (або ж Sketch);
    • розуміє принципи usability, а також слідкує за трендами UI та UX;
    • з гордістю демонструє власне портфоліо;

    Знання основ HTML та CSS буде беззаперечною перевагою, проте не є обов’язковими.

    В основні обов'язки входить:

    • створення макетiв інтерфейсів (web, desktop) та мобільних додатків (iOS, Android);
    • розробка концепції та графічна підтримка веб-проекту (загальний стиль, банерні блоки, елементи навігації, іконки, тощо);
    • розробка фірмового стилю, логотипів, рекламних матеріалів;
    • створення інфографіки.

    Зі своєї сторони гарантуємо:

    • затишне робоче місце з усім необхідним для постійного генерування ідей;
    • гнучкий графік для продуктивної роботи та часом аби заспокоїти думки (з 7:00 – 11:00 до 16:00 – 20:00);
    • гідну заробітну платню в якості компенсації ваших персональних зусиль (усі деталі при зустрічі);
    • офіційне працевлаштування та розширений соц. пакет;
    • можливості для професійного розвитку (участь у профільних конференціях, воркшопах, тощо).
  • New Projects Director

    We are an IT company that focuses on creating competitive solutions of academic services.

    Our goal is to develop and launch the best academic products that can meet market demand. At the moment we have 3 active projects and lots of new ideas!

    Now we are looking for an open-minded and result-driven New Projects Director (New Projects Department) who can lead new product development and launch of existing ones into new markets. The mission of this role will be focused on fulfilling strategic goals of the business in close co-operation with CEO and CMO, as well as driving progress and innovation through new projects completion.

    Main duties:

    • Grow and manage new projects department team (currently there are 3 project managers with their own development teams).
    • Build and organize new projects department processes.
    • Initiate and implement projects on time, within budget, customer expectations and market trends. Deliver projects’ KPIs as business result.
    • Identify, evaluate and recommend marketing opportunities for products development (in close collaboration with Marketing department).
    • Monitor market trends and changе strategies depending on the new incoming data and insights.

    That is not all as there will be more challenging and interesting tasks!

    Main requirements:

    • 5 years of successful management experience in IT: as product owner, project manager (technical background will be an advantage), business development manager or new projects director.
    • at least 2 years experience in managing teams of >5 people.
    • Experience in product development and launching products into new markets.
    • Experience in web-projects monetization and digital marketing.
    • Ability to work in a fast-paced development environment and deliver business results.
    • Skills to facilitate discussion, identify potential risks and generate alternatives.
  • Рекрутер зі знанням китайської

    Для нас важливо:

    • впевнене володіння китайською (HSK 5) та англійською мовами;
    • наявність досвіду рекрутингу та непереборне бажання розвиватись в цій сфері;
    • орієнтованість в китайськомовному веб-просторі (навички роботи з відповідними порталами, соціальними мережами та браузерами);
    • розуміння азіатської ментальності та вміння переконувати.

    Ми будемо раді залучити вас до:

    • постійних задач по підбору китайськомовних спеціалістів;
    • створення рекрутингової стратегії, залучення ефективних інструментів та ресурсів пошуку спеціалістів;
    • подальшого розвитку рекрутингового відділу та його розширення.

    А на додаток запропонуємо:

    • ліберальне робоче середовище, сповнене лояльності та 0% бюрократії;
    • затишне робоче місце з усім необхідним для постійного генерування ідей;
    • гнучкий графік для продуктивної роботи та часом аби заспокоїти думки (з 7:00 — 11:00 до 16:00 — 20:00);
    • гідну заробітну платню із приємним бонусним компонентом в якості компенсації ваших персональних зусиль (усі деталі при зустрічі);
    • можливості корпоративного та зовнішнього професійного навчання.
  • Менеджер для роботи з китайським ринком

    Важливі навички та досвід:

    • володіння китайською мовою (HSK-5 та вище);
    • володіння англійською мовою (Advanced та вище);
    • близько 2 років досвіду роботи з китайським ринком в сфері маркетингу або управління продуктами/проектами;
    • розуміння етапів розробки програмного продукту і основних принципів управління проектами.

    Бажаними будуть:

    • досвід монетизації та запуску веб-проектів для ринку Китаю;
    • вміння мотивувати команду, розуміння специфіки ринку.

    Обов’язки:

    • управління продуктом та його розвитком;
    • моніторинг тенденцій китайського ринку та специфіки користувача;
    • визначення маркетингових можливостей проекту;
    • аналіз результатів роботи, пошук нових шляхів розвитку та оптимізації діяльності;
    • управління бюджетом та строками проекту;
    • координація комунікації в рамках зони своєї відповідальності;
    • надання звітності, робота з документацією.

    Пропонуємо:

    • повний, але відносно гнучкий графік роботи;
    • молодий, активний колектив, де цінують унікальність та досвід один одного;
    • офіційне працевлаштування, соціальний пакет, комфортний офіс, мінімум бюрократії;
    • внутрішню та зовнішню систему навчання (за рахунок компанії).
  • Специалист программы лояльности (E-commerce)

    Привет Кандидат!

    Меня зовут Алексей, в свою команду UVO Маркетинга ищу очень редкого специалиста. Почему редкого – сейчас расскажу.

    Мы уже умеем хорошо продавать на наших E-commerce страницах, все в порядке с трафиком и радующая нас конверсия. И сейчас у нас стоит задача ввести полноценную Программу Лояльности для нашего портфеля клиентов.

    Знаем, что специалистов в E-commerce Лояльности в Киеве (да и в Украине) не так уж и много. Но мы все же ищем кандидата, кто очень хорош в построении Программ Лояльности и в рознице и имеет высокий уровень мастерства в программах Web-Лояльности.

    Не буду перегружать терминами, а просто расскажу, что Ты будешь делать с первого дня работы в команде UVO Маркетинга:

    • Начнешь свой 1й день в комфортнейшем офисе на Подоле.
    • На заполнение бумаг и официальное оформление по КЗоТ у тебя уйдет до 60 мин (в это время ты будешь пить вкуснейший кофе с печеньками).
    • Потом познакомим тебя с нашей командой и покажем офис.
    • День-два уйдет на акклиматизацию, настройку учетных аккаунтов, изучению нашей рабочей инфраструктуры и все – пора в активную работу.
    • На нашей «интерактивной» доске задач для тебя уже есть 4 задачи.
    • Встретишься с нашим Аналитиком и посмотришь, что мы уже знаем про  наших клиентов. Скажешь свой взгляд на наш подход в сегментации клиентов (аналог RFM-сегментации). Поставишь свои первые 2-е задачи в JIRA по аналитике и сегментации.
    • Проанализируешь какие “кусочки” клиентской Программы лояльности (далее ПЛ) уже реализованы. Поймешь, что есть зоны для развития и обсудишь их со мной.
    • После этого изумленно спросишь: «А где же коммуникационный план с аудиторией», «как работает Welcome campaigns” и какие же показатели у нас по Retention Rate?
    • Будет идти примерно 13й рабочий день, когда Ты поймешь, что работы очень много. Как раз в этот момент тебе придёт СМС-ка, что твоя ЗП (аванс) зачислена на твою банковскую карточку. Сразу станет легче.
    • После этого дни будут лететь очень быстро…
    • К 21му рабочему дню Ты будешь четко понимать какую ПЛ нам следует внедрять, а еще через неделю Ты сможешь ее описать, и мы вместе презентуем ее руководству.
    • Выбор вендора под Marketing Campaigns & Bonuses processing тебя не испугает, и мы подберем 3-4 поставщика.
    • Параллельно, Ты уже хорошо поймешь портрет нашего Клиента (Клиента надо уважать и обожать) и изучишь основных конкурентов в нише (их надо знать и держать на расстоянии от своих лидирующих позиций).
    • Где-то на 42й день Ты сможешь найти «План коммуникаций с клиентами на 2017-2018 года, т.к. Ты его сделаешь сам.
    • К этому времени Ты освоишь основные Web инструменты, т.к. это же тебе не оффлайн розница.
    • В районе 52го рабочего дня Ты уже будешь тестировать нашу ПЛ в деле настоишь Welcome Campaign и проверишь правильность интеграции с Mail Chimp.
    • “66” – эта страшная на первый взгляд цифра, будет означать что настал 66й рабочий день (конец 3-хмесячного испытательного срока). Ты уже выполнил все свои «стартовые» задачи. Нашим клиентам уже будут рассылаться промо-купоны и начисляться бонусы. Retention уже пополз вверх. А я лично, и все руководство компании тебя поблагодарим и скажем:
         — Как долго мы тебя ждали!
    • Ну а дальше, начинаем улучшать и улучшать.

    Ты наш кандидат если:

    Ты хорошо понимаешь те немногочисленные термины, которые я упомянул, у тебя уже есть опыт работы в команде построения клиентской лояльности (прости, но это Must Have, и об этом отобрази в своем резюме и/или cover letter), Ты достаточно дерзок и инновационен чтобы продвигать и изучать новые инструментарии. И Ты очень позитивный и жизнерадостный парень/девушка (нужное подчеркнуть).

    И если ТАК, то мы тебя полюбим и не обделим. По ЗП – договоримся, обучать тебя будем. Со временем получишь Мед страховку. Бонусы дадим заработать при достижении результатов.

    ! Помни, по содержанию твоего отклика я буду судить о тебе. Продумай и укажи, почему ты достойный кандидат для нашей компании.

Наші переваги

Офіційне працевлаштування

Оплачувана відпустка

Оплачувані лікарняні

Офіс у центрі міста

Зручні та комфортні робочі місця у новій офісній будівлі

Відсутність дрес-коду

Цікаві проекти

Можливості для додаткового навчання

Участь у корпоративних вечірках